jag tänker, alltså finns jag..

*Brevis esse laboro obscurus fio*

På resande fot

Kategori: Allmänt

Tänk att exakt för ett år sedan så var ja påväg till kanada, visste inte vad ja hade att vänta.....
Nu ett år senare ska jag dit för att träffa vänner som ja fick för livet för ett år sedan, som ja redan har så mkt minnen ihop med från kanada och vår resa på Island. Vi har så roligt ihop å nu väntas möhippa och bröllop....ska bli så spännande! Har ingen klänning men hoppas på att hitta de där.
Har knappt hunnit fatta att jag ska iväg fast ja sitter i London å väntar på sista flyget....

I övrigt så har ja bestämt för att inte börja plugga till hösten, har därför avbrutit min franska ( blev på tok för stressig och vill hinna njuta av allt roligt som händer utan att känna mig misslyckad för att ja inte hann med som ja ville) tar upp de där när jag rest klart, renoverat klart å jag hunnit landa lite....
ekonomiskt så blir de bäst så för mig, sen så känns de ingen brådska när ja väntat så här länge....
Är ju dessutom inte 100% motiverad eller säker på att de är just de jag vill plugga heller....
Känns skönt då de e lite utgifter framöver å kan va bra att ha ett jobb tills vidare,jag trivs ju trots allt jättebra, älskar mitt liv å gör allt jag vill....ingen brådska på att ändra nåt som redan funkar kanon.

Livet är så spännande, är så tacksam över allt jag får vara med om!

Lev livet!!
Puss å kram


 

Kommentarer

  • Emelie Lundgren säger:

    Hoppas du får underbart i Kanada! Vi måste ses när du kommer hem! <3

    2014-05-24 | 10:36:07

Kommentera inlägget här: