jag tänker, alltså finns jag..

*Brevis esse laboro obscurus fio*

Optimist -javisst

Kategori: Allmänt

 
Hm, trodde de skulle få som på räls å renovera ja...
klart de ska va lite motgång...
 
när vi börja måla släppte tapeten.....ny idé...ta bort tapeten, måla sen....
jobbigt värre, ny ide3 tapetsera på. Ny ide4 skita i att de går ont å göra som planerat (Ide1)
 golvet e ojämnt å börjar förmodligen flytspackla, vem vill göra? Må lejas bort...
aaaahhg för mkt jobb å för lite tid....
imårn e de jobb som gäller, å sen på måndag åker vill till Jänsmässholmen på fjällresa med jobbet, känns just nu tungt med tanke på jag vill vara hemma å fixa klart.....
 
Annars så känns de bra, Asterix å ja hittar nya promenadrundor, mysigt! Så fint ner mot Storsjön. 
Uteplatsen är gudomlig, där har Asterix legat å hållet utkik idag....
 
tur ur jag har pappsen å "pojkarna" trist (å jobbigt) å göra allt själv....
 
för övrigt känner jag mig fet som julegris(inge nytt egentligen), kan bli en detox snart....... Å lite vårlöpning?
nä nu blire kvällsmacka...........
haha
 
(Ja de e jag som ser ut som en kille....)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: