jag tänker, alltså finns jag..

*Brevis esse laboro obscurus fio*

Mycket nu

Kategori: Allmänt

Mitt senaste inlägg verkar ha kommit bort...

Iaf så har jag den senaste veckan jobbat dygnet runt typ.
Sön,mån,tis,ons,
Vi var i jänmässholmen och åkte skidor å skoter, vädret va kanon! Finns väl inget å klaga på...har ju världens bästa jobb....
Hem å träffa min kontaktkompis å renovera lite...
Spackla väggar å måla taket (för 4 gången) resultatet av taket blev bättre men inte helt bra. Men de får ja leva med....strukturen va ojämn så de så...
Sen tillbaka å jobba igen ( bara för ja älskar mitt jobb) Fredag-imårn måndag
Nu kan ja säga att jag e rätt trött...har där emellan pluggat franska så mkt ja orkat....
Nu är jobbnatt sen tillbaka till renovering imårn.
Mån-Tors ska ja fokusera på vardagsrummet å franskan.

Ursäkta om ja e tråkig. E totalt upptagen av de här nu....( renovering, jobb, franska) vill ni mig nåt får ni väl ringa eller komma å hälsa på, enda sättet å få kontakt med mig just nu...

Men sen när de lugnar ner sig, då hoppas ja på lite kvalitetstid med vin å snack om annat än just färg å spackel å böjelser hit å dit på franska...

Å ja, min kropp reagerar negativt på alla måsten. Ska tagga ner bäst de går.

Men jag e lycklig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: