jag tänker, alltså finns jag..

*Brevis esse laboro obscurus fio*

Påsken

Kategori: Allmänt

Nöjd över min påsk, hann med lite av allt, bästismys med bästis å två vinare (!) älskar den tjejen så mkt. Hon e grym på alla sätt å vis!
Sen va de familjemiddag x 2. Konfirmation å mer umgänge med familj. Sen fick ja träffa finaste Emelie, å gosmagen hennes. En annan toppen tjej som ja ser alldeles för sällan trots vi bor i samma stad. Ändring på de!
Sen blev de lite renovering. Å lite plugg. Men bara lite. Va tvungen å pausa lite i de....
Jobbade också lite:)
Nu håller badrummet på å rivas å ska bli fint, ja å Asterix har flytt till semlan. På fredag blir ett till syskonbarn 20, kan inte fatta de när ja bara e 19.....

Å ja letar bil, Audi A3 vs Mazda 3 kan inte bestämma mig för vilken...tips någon?

Om en månad åker ja till Kanada!! Herregud va kul de ska bli å få se alla igen!




 
 

Kommentarer

  • Sammie säger:

    Sorry, ska bli bättre på att läsa om ditt liv!:D

    Ps. det var en sååååå bra kväll!!! längtar tills i sommar, får då blir det fler kan jag lova!

    2014-05-15 | 20:57:35

Kommentera inlägget här: