jag tänker, alltså finns jag..

*Brevis esse laboro obscurus fio*

Ledig

Kategori: Allmänt

Idag hade jag lyxen att få gå till frissan, satt å njöt i nästan 4h! Håret
Är nu 4(!) cm kortare å lite jordgubbsröd med koppar. Fint tycker ja!
Sen sökte ja inspiration till badrummet å vardagsrummet...
Hitta så mkt fint på Mio. Dock är de dyrare där än te.x ikea.
Känns dock lite mer personligt. Frågan är har jag råd?
Tar mig råd tror ja:)
Så soffan har ja bestämt. De blir en ljusgrå med myshörna.
Soffbord är också bestämt, de blir de här:
 


Velar mellan tvbänk på ikea å mio. Budget vs lyx.
 
 


Har mätt å mätt å tyvärr är de omöjligt å få till bänkskiva i mitt badrum så de blir snyggt. Så de får bli en framtida dröm.
Nu velar ja bara mellan färg vit å svart ( en klassiker) å storlek.....
 
 
 

å badkarsmodell.....
 
 
 


Har nya favoriter nu...( camargue ro 169 å camargue luna 160)

Imorgon väntar jobb, skönt å vara helt ledig idag även om ja plugga liiiite franska å gick i renoveringstankar så hade ja inga måsten idag. Å fick mkt gjort.



 
tipsa gärna va ni tycker e snyggast! Puss 
 
 
å håret ja....
 
 
 

Kommentarer

  • Vilma säger:

    Tvbänk var svårt, men tror nästan den högst upp. Handfatet tycker jag personligen de svarta men kanske passar bättre in med den vita?
    Badkar högst upp till vänster eller de längst ber fast ett vitt

    Svar: Tack! Kram
    Märtis

    2014-04-09 | 22:45:32
  • Anonym säger:

    Tycker att tvbänken högst upp, den går mest i ihop med soffbordet tycker jag. Eftersom soffbordet inte är kritvitt. Och passar med golvet mer (?)
    Vad är det för färg på vägg bakom? den är väl inte heller helt kritvit eller? :) det kommer bli superfint oavsett!!!:):)
    (Ser inte vilket som är Ikea och vilket som är mio ärligt talat)

    Svar: Tack sötis! Färgerna stämmer inte riktigt överens med verkligheten dock. Bra tänk där annars!;)
    Märtis

    2014-04-10 | 08:26:51
  • Sammie säger:

    Haha det var inte meningen att det skulle bli anonymt...!

    2014-04-10 | 08:27:51

Kommentera inlägget här: