jag tänker, alltså finns jag..

*Brevis esse laboro obscurus fio*

Hej på er!

Kategori: Allmänt

Mitt badrum e klart!!!!! Å himmel va fint de blev!
Ska bara köpa en spegel å sätta upp nån krok å hylla...å hitta en tvättmaskin...
  ------> 


Pluggandet går sådär....e väl omotiverad i guess...

men annars e livet toppen, jag älskar hur spännande de är! Å hur snabbt allt kan förändras! På så kort tid. Känslor som man inte visste man kunde få, upplevelser man inte trodde man skulle vara med om ja osv.....Livet e underbart å jag är så jädra tacksam för så mkt!! Jag hoppas ni lever ert liv å inte kastar bort de! De är tufft ibland men de vänder när du minst anar de!! 
 



På återseende!
Världenslyckligastetjej
 

Kommentarer

  • Sammie säger:

    Men wiiiiiiiihhh va fin fint!! Hoppas jag också får bygga mig ett hem någon gång!:D:D:D

    2014-05-15 | 20:55:57

Kommentera inlägget här: