jag tänker, alltså finns jag..

*Brevis esse laboro obscurus fio*

Vardagsrummet= klart

Kategori: Allmänt

Tjoho!
Känner mig så glad. Idag har ja lagt golv, nästan helt själv. Pappsen sågade och jag la pussel. Kul;)
Har målat fönster( tyvärr gjorde vitfärgen på väggarna fönstren gula)
Men nu e allt målat, tak, väggar(vet inte hur många ggr!) fönster, balkongdörr. Panelen är uppsatt av proff i släkten å ja e så sjukt nöjd med min insats även om ja ser lite fel här å där.
Nu ska de upp lister å golvsockel sen in me lite nya möbler....har ju lyxen å få köpa lite nytt då ja varken har soffa eller tvmöbel.
Sen e de klart med badrummet, jag har inte valt badkar eller handfat än...må ta å göra de...drömmer om de där tvättstället på bänkskivan....men vet inte om de passar
Imårn är ja ledig från renovering. Ska till frissan å bli snygg i håret, kanske går på stan lite...har lite ärenden å må försöka hitta en snygg soffa å!:)
Sen måste ja komma ikapp med franskan, e en vecka efter...

Bjuder på lite bilder!:)
Lite möbler på de här så!!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: